Svet neustále vykazuje rastúci objem popularity všetkých vecí na internete, čiže digitálny svet nevykazuje žiadne známky oslabovania, keďže celosvetové sťahovanie platených súborov a aplikácií v roku prekročil úroveň 57 miliárd amerických dolárov, čím sa jedná až o takmer 30 percentný nárast oproti predchádzajúcemu roku.
Spoločná správa od IHS a App Annie ukázala, že USA zostáva “silným hráčom”, pokiaľ ide o výdavky spotrebiteľov pre digitálny obsah, ale taktiež už existujú aj iné ďalšie trhy s potenciálom rastu. Prieskum ukazuje na krajiny Francúzsko, Nemecko, Japonsko, Rusko, Južná Kórea a Veľká Británia.
Jack Kent, hlavný analytik, mobilných médií pre IHS Technology napísal: “Medzi ne patrí Južná Kórea, kde celkové digitálne výdavky na jedného obyvateľa sú oveľa vyššia ako v USA alebo vo Veľkej Británii, ktorá má jednu z najsilnejších on-line trhoch na poli hudby.”
Súvisiace: Svet bez sociálnej siete Facebook: Stane sa to?
Správa uvádza, že Japonsko a Južná Kórea sú rýchlo rastúcimi trhmi, kde prišlo k zvýšeniu výdavkov digitálneho obsahu v dôsledku zvýšeného prijatia zariadení a popularity herných aplikácií. Južná Kórea taktiež patrí medzi vedúce krajiny, keď veľké množstvo krajiny je pokryté vysokorýchlostnou sieťou 4G, čím je prvou krajinou, ktorá dosiahne viac ako 50 percent.
Kým herné aplikácie dosahujú obrovské podiely v Južnej Kórei a Japonsku, spotrebitelia vo Veľkej Británií v roku 2013 stále radšej míňali viac peňazí za on-line hudbu, aj keď správa ďalej uvádza, že “pokračujúci rast, ktorý na tomto trhu v roku 2014 uvidíme, bude smrovať k tomu, že herné aplikácie preskočia oblasť on-line hudby.” Veľká Británia bola vedúcou európskou krajinou, pre celkové výdavky na poli digitálneho obsahu.
Súvisiace: 9 vecí, ktoré by neexistovali keby Apple neuviedol pred šiestimi rokmi na trh iPhone
Inde v Európe, Nemecko v minulom roku predstihlo svojho suseda – Francúzsko v oblasti výdavkov za digitálny obsah na jednu osobu, vďaka oblasti herných aplikácií.
USA s najširšou ponukou výdavkov za obsah a najvyšším počtom zariadení na osobu, v oblasti herných aplikácií zaznamenal najväčší rast v posledných dvoch rokoch a správa ďalej predpovedá, že rast v oblasti hier bude v najbližších rokoch výzvou pre on-line filmy.
Správa zdôraznila, že ďalší priestor pre rast je v Rusku. “Rusko poskytuje podobným spoločnostiam s a takýmto obsahom silné rastové príležitostí pre budúci rast,” …. “Jej relatívne nízky objem pripojených zariadení bude znamenať ďalší rast na trhu smartphonov a tabletov, čo bude viesť k pokračujúcemu zlepšeniu celkových výdavkom Ruska za tento obsah.”
Zdroj: Mirorr.co.uk
Facebook komentár